woensdag 6 april 2011

Stempellap ArtSpecially Event 2011

Zoals voorgaande jaren heeft de organisatie van het ArtSpecially event ook dit jaar weer een stempellap ontworpen.
Ik kan jullie verzekeren dat de lap die dit jaar verkocht gaat worden werkelijk een schitterende lap is.
Volgens mij en iedereen van het ArtSpecially team DE mooiste lap van alle voorgaande jaren.
Het is voor Angela Louwers ook erg moeilijk om in te schatten hoeveel lappen ze moet laten maken.
Namens Angela wil ik de verzamelaars van de AS stempellap en de mensen die nu denken " ik koop hem straks op de beurs wel" verzoeken deze lap voor te bestellen bij Angela door een mailtje te sturen naar info@artspecially.nl
Voor de mensen die de lap van tevoren bestellen zal deze dan ook klaar liggen en grijp je straks niet mis.
Bovendien hoef je dan niet te rennen om een lap te bemachtigen en worden de meiden die Angela helpen niet meteen overdonderd als de beurs zijn deuren opent.
Ik herinner me vorig jaar nog.......... in no time waren de lappen uitverkocht bij ArtSpecially en de lap van dit jaar is echt vele malen mooier.
Deze stempellap wil je echt niet missen in je collectie.

Namens Angela Louwers alvast bedankt.

Ank de Back

Geen opmerkingen: