donderdag 22 maart 2012

All woman

De achtergrond is op de Tim Holtz manier gemaakt.
Distress inkt op een craftsheet, water sprayen en je papier erin leggen.
Laten drogen en herhalen tot je tevreden bent.
Daarbij de stempel all woman en ornament uit de "oude doos" gehaald.
Ik vind het altijd heel moeilijk om over een mooie achtergrond te stempelen.
Ik ben meer van het eerst stempelen en daarna de achtergrond invullen.
Ik vond het ook helemaal niks tot ik met de witte gelpen in de weer was geweest.
Ben er niet helemaal tevreden over maar ook dat hoort erbij....ook bij mij.


4 opmerkingen:

Gery zei

Ook ik ben van het "opbouwen" van een kaart en als laatste de achtergrond, maar dit ziet er schitterend uit hoor. Niet twijfelen.
Je witte accenten geven de kaart een extra.
Ben benieuwd welke gelpen jij hebt gebruikt, omdat het er zo mooi uitziet.
Heb dit stempel ook en lang niet gebruikt, maar na deze kaart van jou......Dat motiveert wel hoor.
Groetjes Gery

Mag het een onsje minder zijn, zei

hoi Gery
Ik gebruik altijd de gewone medium gelly roll pen van Sakura.
Zowat de goedkoopste witte gelpen die er is maar ik heb nog geen betere gehad.

Janny Jager zei

Vind hem echt heel mooi zo met de accenten van de gelpen erbij.

Groetjes Janny

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Zelf zou ik blij zijn met zo'n mooie creatie, en de witte gelpen maakt het in mijn ogen lekker af...

groetjes, en een fijn weekend, Alie :-)