dinsdag 27 maart 2012

Mona

Tussen klanten door vandaag dit kaartje gemaakt.
Ik zit op het moment helemaal in de stempel flow dus daar moeten we dan maar van profiteren nietwaar !
Ik ben weer heerlijk bezig geweest met laagjes inkt op de achtergrond, van te voren niet wetende hoe het zou eindigen.
Ik kan het ook niet navertellen want ik doe vaak zomaar wat.
Toen ik dacht dat de kaart klaar was miste ik toch nog wat.
Ik heb toen stukken van de script stempel met een marker be-inkt en zachtjes zo hier en daar nog afgedrukt. Toen was het voor mij echt af.
Deze Mona Lisa is mijn stukje "ART" geworden.
Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden en lees jullie reacties met veel plezier.

groetjes Ank

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Ik vond de vorige (prikkelbare dame) heel mooi, maar net wat je zegt: dit is meer kunst. Daarnaast is deze in ieder geval ook mooi! Groetjes, Gerrina

Gery zei

Weer een geweldig mooie kaart hoor.
Vooral de kleuren en daarna het totaalplaatje doen het voor mij.
Heerlijk herkenbaar ook om gewoon te beginnen en niet te weten waar het gaat eindigen.
Knap stukje Artwork.
Groetjes Gery

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Geweldige kleuren! Mooie Mona zo!

groetjes, Alie :-)

Ellie Knol zei

Heel erg mooi! Lekker, he, kliederen!