zaterdag 4 augustus 2012

Just for you

Deze kaart heb ik afgelopen week gemaakt met stempels van Stampinback. Het jongetje droomt van vliegtuigen en kun je hier vinden. Het vliegtuigje hier , de tekststempel is zit op een halfsheetje met hele leuke ronde teksten en een vaandel waar die stempels weer in passen. Die kan je hier vinden. Dan hebben we nog de varen en die staat hier. Ik heb ingekleurd met Memento markers. Lucht heb ik gesponst met Distress inkt Stormy Sky en de bodem met Bundled Sage. Als laatste heb ik de varen nog gestempeld met Bundled Sage.



Hoop dat jullie hem leuk vinden.
groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Erg lief, leuk en mooi.
groetjes Marja

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Leuk om weer wat van je te zien Henriëtte, mooi kaartje!

groetjes, Alie :-)

Janny Jager zei

Super leuke en stoere jongenskaart vind ik dit Henriette
Heel leuk.

Groetjes Janny

Janny Jager zei

Super leuke en stoere jongenskaart vind ik dit Henriette
Heel leuk.

Groetjes Janny