zaterdag 24 november 2012

Poinsettia's van Josje


Stuk maskertape op de kaart geplakt (dat mooie paarse van de Action) en een aantal afdrukken van de kerstster gemaakt. (eventueel de kerstster ook maskeren) Op de eerste kaart die ik maakte, heb ik twee kleuren inkt gebruikt en later een beetje ingekleurd. Op de tweede kaart heb ik geprobeerd zo min mogelijk steel af te drukken. Toen dat klaar en droog was heb ik (met de pal score) de lijnen langs het maskertape geembost en daarna pas het maskertape verwijderd.
 
 

Helaas had ik de tape bij de rode kaart iets te hard aangedrukt en was er inkt doorheen gekomen. Daarom die kaart langs de embos-lijnen afgesneden en op een rode kaart gemat. Maar met de witte tekst (ook geembost, maar nu met poeder) ziet het er best leuk uit.....

 

groetjes

Josje

2 opmerkingen:

Marian zei

Vind ze beiden er prachtig uitzien
Groetjes

maria's knutselplezier zei

Allebei heel mooie Kerstkaarten!!!

Groetjes
Maria