donderdag 17 januari 2013

Kat van Josje

Als mijn ene kat weer eens met een prooi thuis komt en de andere kat of de hond durven ernaar te kijken dan begint hij vreselijk te grommen. Als je goed luistert hoor je dan: 'mijn, mijn, mijn'. Daar moest ik aan denken bij het kattenstempel van deze week. De tekst is al een ouder SB-stempel en er zit in de poot van de 'm' een uitsparing 'be', maar ik vond 'be mine' te veel een vraag en dat is bij deze kat niet aan de orde :-) Dus met een nibb-it stift die letters dicht geinkt. De kat is met wit geembosst. En de 'lijst'? Hebben jullie nog van die mooie fantasie scharen werkeloos in de la liggen? ik heb er eentje uit die la gehaald en uit een stukje gewoon papier de binnenkant geknipt. Dan plak je de buitenkant, de lijst dus, op de kaart en sponst van buiten naar binnen in een paar kleuren blauw. groetjes Josje

Geen opmerkingen: