maandag 28 januari 2013

Messy

als er ooit een tekst op mezelf van toepassing is, is het de tekst op deze kaart wel. Vooral dat deel van 'messy', dat slaat niet alleen op mijn creativiteit, maar op alles.... Ook nu is een groot deel van het huis een puinhoop, ligt er overal strijkgoed en heb ik vanmiddag met het maken van twee kaarten weer puinhoop van de hobbiekamer gemaakt. Toch is stempelen therapie voor me om rust in mijn zeer 'messy' hoofd te krijgen, dus het moet gedaan worden . Wat een geweldig excuus, nietwaar? Voor deze kaart is een beetje dezelfde techniek gebruikt als bij de roosjes eerder deze week. Nu heb ik geen plakband gebruikt, maar de kaart op de gaatjesmal gelegd, nadat ik daar wat inkt op had gedaan. De bloem heb ik eerst met twee kleuren gestempeld, ingekleurd en ruim gemaskerd. Op het achtergrondpapier heb ik met versamark de rondjes door de mal gesponst. Tekst en bloem staan op het januarisheet van SB. groetjes Josje

3 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hij is heel erg mooi geworden en de therapie geldt voor mij ook hoor evenals de messy haha
groetjes Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hij is heel erg mooi geworden en de therapie geldt voor mij ook hoor evenals de messy haha
groetjes Marja

maria's knutselplezier zei

Messy of niet, ik vind hem gewoon prachtige en de woorden ook trouwens!!! en ik denke dat alle stempelaars een beetje Messy zijn, als we opruimen vinden we gewoon niets terug!!!

Groetjes
maria