maandag 25 maart 2013

Moments

Na alle corsetten van Josje gister, vandaag een van mij.
op een zwarte kaart heb ik een stukje designpapier gelijmd met patroontjes  op.
Dan heb ik de lineaal van de maart sheet gestempeld en gsponst en deze op de kaart gelijmd in de vertikale richting.
Vervolgens heb ik het brede kantje van de sheet gestempeld en uitgeknipt. En dit in horizontale richting op de kaart gelijmd.
Dan heb ik met Stazon de vleugels op vellum gestempeld en uitgeknipt.
Het corset met blauw gestempeld en uitgeknipt.
En dan nogmaals het corset met zwart op een designpapier gestempeld en alleen het kledinggedeelte uitgeknipt en op de body gelijmd.
Vleugels erachter gelijmd en alles op de kaart vastgezet.
Dan nog het label van de quiltsheet op een designpapiertje afgedrukt en de tekst erin gestempeld.
 
groetjes Ellen

1 opmerking:

maria's knutselplezier zei

Gewoon PRACHTIG!!!Heel mooie collage , stempelwerk, en inkleuring!!!

Groetjes
Maria