vrijdag 24 mei 2013

Perfect pearls

Een beetje laat vandaag, maar ik heb toch nog een kaart om te showen.


Het is misschien niet zo duidelijk maar in het echt is het een mooie kaart (vind ik).
Een zwart kaartje helemaal beinkten met perfect medium, dan met een grote zachte kwast strepen maken met Perfect pearls. Ik heb hier vier verschillende kleuren gebruikt. Daarna de kwast even schoongemaakt op keukenrol en nog een keer met een schone kwast erover heen gegaan.
Dan de stempel beinkten met perfect medium. Ik heb hier een bloem gebruikt van sheet 132 (maand april).
De stempel druk je af en dan maak je hem meteen schoon. Je hebt nu de Perfect pearls eraf gehaald. Dit doe je dan nog verschillende keren.
Als dat klaar is spray je nog even met een mini mister heel licht over de kaart. Zo fixeer je de Perfect pearls.
Het resultaat is een  mooie parelmoer kaartje. Maak het af met bijpassend kaartenkarton.

Dit was het weer voor deze week.
Henriëtte

1 opmerking:

Marian zei

Hoi Henriëtte
Jammer de kaart is moeilijk te zien. Met me tablet heb ik het goed bekeken maar vind het moeilijk. Ziet er wel heel grappig en origineel uit. Maar het is een kaart die je in het echt moet zien .
Groetjes Marian