dinsdag 8 oktober 2013

Chalkboard

Het blijft leuk om te doen, zo'n schoolbord kaartje maken.
Wie mij en mijn kaarten een beetje kent weet dat ik van " grote stappen, snel thuis" kaarten ben.
Ik ben niet van de frutsels en friemels.
Bij deze kaart spelen de grote teksten echt de hoofdrol.
Toch moet een kaart in al zijn simpelheid wel af zijn.
Hier heb ik de teksten en bloemetje wit ge-embossed ( seafoam white )op zwart cardstock.
Met een witte gelpen lijntjes getrokken en met een wit chalk potloodschaduwen en " krijt vegen" op de kaart gemaakt.
Gemat op wit en daarna op zwart en op een dubbele gebroken witte kaart geplakt.

Pin It! Groetjes Ank

2 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi en super eigentijds!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat zijn jullie hard doorgegaan met kaarten maken en showen...jee een paar dagen niet geweest en ik loop meteen een eind achter. :-)