maandag 14 oktober 2013

You are MARVELOUS

Ik zit op mijn gemak de kerstkaarten voor dit jaar te maken.
Zou ik bijna vergeten dat het maandag is en dat ik nog wat "moet" posten.
Gelukkig hebben wij, van het designteam, altijd wel wat kaarten op voorraad.
Dus blijft het een questie van een blogpost typen.
Mijn kaart voor vandaag:
 
Vandaag geen witte kaart.
Ja echt, de doily is niet hagelwit, gelukkig is het linnenkarton er ook in gebroken wit.
Kaart gevouwen, mat gesneden 1 cm rondom kleiner als de kaart.
Hier de doily op gelijmd en de randen om gevouwen.
Dan de mat met foam op de kaart geplakt.
Op een restje de tekst gestempeld met Stazon teal blue.
Ook voor de tekststrook een mat gesneden en deze blauwgemaakt met de Stazon.
Tekst op de blauwe mat en op de kaart gelijmd.
En toen miste ik nog wat.
In mijn voorraad vond ik deze gems van Bo Bunny in dezelfde kleur teal.
En dat maakte voor mij de kaart af
 
Pin It!
Groetjes Ellen

Geen opmerkingen: