dinsdag 26 november 2013

Birds that go with the flow...

(klik op de foto om te vergroten)

En dit zijn alweer mijn laatste bijdrages voor de maand november met de leuke stempel sheets 141A en 141B en heb de stempels wat anders dan anders gebruikt.
Dit vogeltje had leuke pootjes...maar die heb ik (sorry) van de stempel afgeknipt...ze zaten wat in de weg voor mijn ideetje. 
De ondergrond is een witte correspondentiekaart die ik met Liquid Water Color van Stampinback heb bewerkt (druppels op een droog zacht doekje). Hierna de vogel 2 x  op de kaart gestempeld (sheet 141A).
Met een zwarte identy pen heb ik lange poten getekend en die met zwart/wit ingekleurd. Op de ogen van de vogels heb ik grappige wiebeloogjes gelijmd. en het snaveltje wit gekleurd. Bovenin de wolkenstempel een aantal keren afgedrukt. De cirkelstempel en de gave druppel stempel ook een aantal keren..bij elkaar werd het dit gekke kaartje, waarvan de randen bewerkt zijn met zwarte chalk en daarna heb ik de kaart gemat op een knalroze onderkaart. De tekst: Colour your rain, heb ik met een Dymo labelmaker toegevoegd.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

(klik op de foto om te vergroten)

En dan als laatste deze gekke kaart. Ook hier heb ik een correspondentiekaart gebruikt.
Als eerste heb ik het vogeltje gestempeld van sheet 141A. Daarna heb ik de kwasten gestempeld als pootjes, het hoedje en de verfroller (deze stempels komen van sheet 139B). Vervolgens met een gele Distress Stain kleur aangebracht op de kaart...en de ronde vormen omcirkeld met een dunne pigmentliner.
Toen wilde ik de Creativity-tekst-stempel (ook van SB) 1 x afdrukken en dan zou de kaart klaar moeten zijn...maar uhhhh die afdruk ging wat scheef...daar werd ik niet blij van...
Maar als iets meerdere keren scheef in beeld komt, dan lijkt het zo te horen? :-)
Die draai heb ik er maar aan gegeven....en omdat het toch al een beetje gekke kaart zou worden, vond ik dat het nog wel gekker kon ook...just go with the flow. De kaart is gemat op een knalgele onderkaart.

Dit waren mijn bijdrages voor de maand november met de leuke vogelsheets 141A en 141B, waar ik met plezier aan "gewerkt" en mee gespeeld heb!
Hopelijk hebben jullie hierdoor misschien ook wel ideetjes gekregen om deze stempels te gebruiken.

Op de valreep van deze novembermaand heb ik nog een Tagboekje gemaakt dat ik vandaag geplaatst heb op mijn blog.

Hartelijke groetjes, Alie :-)



9 opmerkingen:

Yvonne zei

Prachtige kaarten Alie! Maar ook leuke kaarten, leuke humor!
Mooie kleuren, leuke interpretatie van de stempels!
Groetjes van Yvon

Gerrina zei

Wat een grappige vogels en kaarten zijn het zo! Die tekst op de 1e vind ik leuk!! Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Heel leuk gedaan en lekker anders!!!

froebelsternchen zei

fabulous! wow!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dit ziet er echt fantastisch uit en zoals ik al zei op je eigen blog wat kun je er veel mee.
Liefs Rianne

Janny's Cards Creations zei

Alie, Ze zijn prachtig mooi van kleur. Groetjes Janny

Rosie zei

I love both cards, Alie, these are breathtaking, fantastic and now I go to Stampinback and buy this stampsheet.

Marianne zei

Typische Alie kunstwerkjes!! Geweldig om te zien wat een fantasie jij hebt en hoe je dit elke keer gebruikt om ons versteld te doen staan.
Prachtig!!
xxx Marianne

Words and Pictures zei

Fantastic cards from Alie - fun, funky, and so creative!
Alison x