zondag 5 januari 2014

De hand van........


De afgelopen weken stonden in het teken van alles wat we ons in 2014 wensen. Spotjes over grote geldprijzen en mogelijke wereldkampioenschappen inspireerden me tot het maken van deze kaart. Want  voor al die wensen is soms een helpende hand nodig. 
De handen links zijn op SB-karton afgedrukt met Distress inkt en met clear poeder geembost. De hand en de bal zijn van de nieuwe kit 144 en na het afdrukken gemaskerd, zodat ik de lucht in kon kleuren (tumbled glass, victorian velvet, stormy sky en een vleugje oranje). Op zwart gemat en op een gewone witte kaart geplakt. Daar heb ik de handjes nogmaals afgedrukt plus de tekst 'veel geluk'.
Wat ik voor 2014 wens? ik wens iedereen veel geluk toe met datgene wat voor hem/haar belangrijk is!
groetjes,
Josje 

1 opmerking:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie verbeelding van goede wensen Josje :-)
Alle goeds!