maandag 13 januari 2014

Hole in 1

 
Nog een keer het gebroken glas maar deze keer in een raam.
Om te beginnen heb ik een witte kaart gevouwen.
Deze heb ik gesponst met een van de nieuwe stencils van Stampinback.
Vervolgens heb ik er een kader uit gesneden. Het stuk dat er uit is gekomen heb ik aan de binnekant er weer in gelijmd.
Dan heb ik een raamwerk voor om het kader gesneden. Hier heb ik het vellem achter gelijmd waar ik met wit op heb geembost. Dit werkte niet voor de kaart van vorige week en weggooien is zonde.
Op een restje wit 2 golfballen gestempeld en uitgeknipt. Aan beide zijden van het vellem een bal geplakt. Zo lijkt het of ie door het raam is gegaan.
En dan nog een vlaggetje voor de tekst.
 
Groetjes Ellen

3 opmerkingen:

Mag het een onsje minder zijn, zei

Super kaart. Het gebruikte stencil hebben wij echter niet in de verkoop omdat het erg krom trok bij het laseren door het fijne design.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Dat hole in 1, maakt de kaart helemaal af Ellen.

Gerrina zei

Gave kaart! Groetjes, Gerrina