dinsdag 21 januari 2014

Stampinback sheet 144 - een kaart en een....


klik op de foto om deze te vergroten

Met deze kaart heb ik enorm mijn best gedaan om er zo weinig mogelijk op de "zetten"maar toch een duidelijk verhaaltje te hebben. De tekst stempel was de inspiratie voor deze kaart...beïnkt met zowel groene Stazon en Stazon teal blue en daarna afgedrukt...dat heb ik ook met de hand gedaan die het koordje vasthoudt. Heb die stempel iets aangepast door datgene wat eraan hangt te vervangen door een hartje.
De hartjes en hand zijn ook stempels van Stampinback. Op twee plekken washitape aangebracht.
Het witte bestempelde kaartje gemat op zachtblauw karton en vervolgens op een helderblauwe kaart.

.....................

En dan wil ik op dit SB blog toch ook onderstaande creatie laten zien. Vorige week had ik deze al op mijn eigen blog geplaatst maar hier hoort deze foto ook thuis :-)
En het is....een splinternieuw plamuurmes dat ik bewerkt heb met alcoholinkten en cremekleurige verf om er de gebruikte uitstraling aan te geven. Onderaan het plamuurmes heb ik een paar lagen Tim Holtz tape tegen elkaar aangeplakt, ingeknipt gescheurd en verkreukeld, daarna nog wat bruiner gekleurd met bruine chalk. De stempels die gebruikt zijn, zijn allemaal van de nieuwe sheet 144.
Hopelijk vinden jullie het een leuke inspiratie!


Hartelijke groet, Alie :-)


6 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Heel mooie kaart !!

Groetjes
Maria

Mag het een onsje minder zijn, zei

Zooooo verschillend maar allebei zo leuk.

Marianne zei

Een minimalistische kaart voor jouw doen Alie, maar de boodschap komt zeker over! Soms zijn deze kaarten moeilijker dan de hele drukke :-)
Je plamuurmes was prachtig!!
xxx Marianne

Unknown zei

Een heel duidelijke boodschap; je kunt met stempels alle kanten op!!!
Prachtig gedaan allebei!!

Gerrina zei

Wat een mooie CaS-kaart! Mooi gedaan hoe je de hand iets anders laat vasthouden! Groetjes, Gerrina

Words and Pictures zei

Fantastic altered art, Alie!
Alison x