vrijdag 11 april 2014

Fantastic

Sorry, vandaag een beetje later dan anders. Maar ik heb er weer één voor jullie.

Mijn probleem met kaarten maken is dat ik niet zomaar een kaart kan maken. Ik moet altijd iemand of iets in mijn hoofd hebben waar ik het voor kan maken. Dus deze kaart is voor een hele goede vriend die binnenkort een wereldreis van een paar jaar met zijn zeilboot gaat maken.


Ik heb  het schip van sheet 133A gestempeld met Stazon Timber Brown. Daarna ovaal gestanst, papier gesneden zoals ik het wilde hebben en ook nog een ovale rand gestanst. Alles op elkaar geplakt, op de rand nog wat pareltjes alsof het een patrijspoort is.
Nog even een tekst van kit 140 met Timber Brown gestempeld. De patrijspoort iets verhoogd opgeplakt en klaar is de kaart.

En dan ga ik nu een kaart verzinnen voor zijn dochter en haar gezinnetje die hetzelfde gaan doen maar dan vier hele jaren weg blijven.

groetjes Henriëtte


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Toepasselijke kaart! En mooi die combinatie zo! Groetjes, Gerrina

Mag het een onsje minder zijn, zei

Prachtig !

!neke zei

Hele mooie kaart !!!!

Ballie (Bennarda) zei

leuk kaartje en heel toepasselijk, toppie.
groetjes Ballie (Bennarda)