maandag 28 juli 2014

Nog een verjaardagskaart


Ook vandaag weer een super snel kaartje.
Ik ben begonnen met een witte kaart, waar ik de tekst op gestempeld heb met Stazon teal blue.
Vervolgens heb ik uit hetzelfde papier 2 stroken gesneden, waarvan er een wat smaller is.
De breedste strook heb ik aan de randen blauw gemaakt met Stazon teal blue.
Op de smallere strook heb ik ook weer met  teal blue de bloemen gestempeld.
Vervolgens heb ik ze ingekleurd met Copics.
Om de kaart af te werken heb ik de stroken op elkaar gelijmd en de strook dan op de kaart gelijmd.
Bij de B had ik helaas een vlek gemaakt, daarom staat de strook zo dicht op de B.
Als laatste heb ik nog wat plak parels op de bloemen geplakt

Groetjes Ellen
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Materialen:






3 opmerkingen:

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful design and inspiration.
Groetjes Anja

Dinet zei

super mooie kaart !!!

akkina van steen zei

O wat leuk