woensdag 13 augustus 2014

Idiot flower met Boefje achtergrond.


Ik hoop dat ik jullie nog niet verveel met Bister achtergrondjes maar ik ben er nog steeds weg van.
Bister en chloor zijn mijn vriendjes nog op dit moment.
Ik heb voor deze kaart eerst alles gestempeld met StazOn Jet Black op Stampinback karton A6 formaat.
Eerst de idiot flowers en deze afgemaskerd.
Daarna het hekje en de Daydreams txt, ook Boefje stempels en als laatste de Inspire swirl van Boefje.
Op een groot acryl blok heb ik een paar korreltjes zwarte bister gestrooid en met een acryl kwastje nr 8 en water op het blok opgelost en daarmee de rechter bovenkant van de kaart geschilderd.
Ik heb dat hier in een paar lagen gedaan.
Hetzelfde met de rode Bister linksonder en groene Bister voor het hekje en de ruimte er omheen.
Laat de kleuren elkaar overlappen.
Goed laten drogen en dan met ( eucalyptus ) chloor gaan schilderen met kwastje nr 5.
De bloemen heb ik daarna weer ingekleurd met Memento markers, opgepoetst met keukenpapier tot de kaart mooi glimt en een Sharpie witte paint marker gebruikt voor de bloemblaadjes.
Met de witte marker ook wat stipjes in de donkere achtergrond gezet.
( als je het SB karton op wilt poetsen moet je dat doen VOOR je accentjes met een witte paint of gelpen aanbrengt )

Groetjes Ank

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Met zulke prachtige kaarten verveel je ons nog lang niet!!!
En wat een idee om bister op te lossen en daarmee de achtergrond in te kleuren!

Gerrina zei

Ze blijven mooi, dus ik zou zeggen: kom maar op! Gaaf hoe het hekje er gelijk een tafereeltje van maakt! Groetjes, Gerrina

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie tegenstelling van donker en licht Ank...gaaf gestempeld ook.

BETTY zei

Nog lang niet zat. Prachtig

akkina van steen zei

o nee vervelen doet het zeker niet heel mooi Ank