vrijdag 1 augustus 2014

Timo

Kennen jullie Timo al? Zo heet dit stoere jongetje met zijn pet en schop van de Boefjes serie.


Ik heb Timo gestempeld op SB karton met Stazon Black Jet. Daarna heb ik de afdruk gemaskerd en het hekje erover gestempeld.
Vervolgens heb ik de achtergrond gesponst met Distress ink, Peeled Paint voor het gras en Stormy Sky voor de lucht. Hierbij heb ik nog gebruik gemaakt van stencil SB Masking Edge 1-2-3. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Memento markers. Het kaartje gemat met zwart cardstock en dat weer op een dubbelgevouwen kaart van 13,5 x 13,5 cm geplakt.
Als laatste heb ik nog de tekst Jij bent Cool  erop gestempeld.

In de webshop staan nog hele leuke andere Boefjes stempels. Neem eens een kijkje, ze zijn afgeprijsd nu. Het zijn hartstikke leuke stempels om kinderkaarten te maken.
Fijn weekend.
groetjes Henriëtte


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

2 opmerkingen:

Ballie (Bennarda) zei

Lief kaartje Henriëtte.
gr Ballie (Bennarda)

Henriëtte zei

thanks