maandag 8 september 2014

Whatever


Om te beginnen heb ik op een witte kaart de tekst gestempeld met Stazon jet black. 
Deze bepaald namelijk de rest van de lay out.
Vervolgens heb ik op een liniaal de stippellijn van sheet 135A in een golf geplakt en gestempeld.
De stippellijn heb ik 3 x gestempeld langs de langs de tekst af.
Op sheet 149, de idiot flowers 2 staan lollybloemen, zoals het designteam ze noemt.
Hiervan heb ik alleen de cirkels afgedrukt op een strook papier waar ik al eerder met distress ink kleur op aan had gebracht. ( diverse kleuren inktpad op een craftsheet aanbrengen, met water sprayen en dan het papier er in drukken)
Alle cirkels uitgeknipt en op de kaart gelegd om een compositie te maken.
Vervolgens de cirkels met lijm en foam op verschillende hoogtes op de kaart geplakt.
Om het af te maken de hartjes wit gemaakt met een witte Sharpie.

Groetjes Ellen
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Materialen:



2 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtige kaart. Heel stijlvol.
Groetjes Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Leuk idee met de rondjes Ellen!