maandag 24 november 2014

I believe in love


Om te beginnen heb ik een achtergrond gemaakt op een stuk wit papier.
Ik heb de cirkels gestempeld met Hero hues unicorn white en dit goed laten drogen.
Als dit goed droog is heb ik er distress inkt dried marigold en squeezed lemon over gesponst.
Helaas is dit erg poreus papier en is de witte inkt er te ver ingetrokken om een goede resist te geven, maar we doen het er mee.
Volgende keer wat gladder papier, Stampinback karton bij voorbeeld.
Dan heb ik de oranje laag op een witte kaart gelijmd.
Met Stazon jet black heb ik op wit papier de polaroid gestempeld, dan de onderste rand gemaskerd en het meisje in de foto gestempeld.
Vervolgens heb ik de polaroid uitgeknipt en rondom het meisje de achtergrond weg geknipt.
Met distress inkt squeezed lemen en dried marigold de tekst gestempeld.
En dan met foam de polaroid op de kaart geplakt.


Groetjes Ellen
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Materialen:



2 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi gedaan, die kaders!

Gerrina zei

Grappige kaart! Wat een leuk idee! Groetjes, Gerrina