zondag 30 november 2014

Plakband meisje


Vroeger had je bruin plakband om aquarelpapier vast te plakken en daarvan had ik nog een grote rol liggen in mijn onuitputtelijke hobbykast op zolder. Dat nadat ik dat witte band gezien had,waar onder andere Henriette zulke leuke kaarten mee heeft gemaakt.
Ik heb er het 'vliegermeisje' uit kit 150 op gestempeld en met kleurpotlood ingekleurd. Op de achtergrond zie je wat afdrukken met Versamark van bloemen uit kit 148 en 149. Al eerder had ik op een strook crème papier de achtergrond tekst van kit 147 afgedrukt omdat ik een stansmal wilde uitproberen (courtyard van Tim Holtz) Maar de overgebleven buitenkant paste goed om mijn plakbandmeisje. De kaart had nog iets nodig en daarvoor heb ik uit ook zo'n onuitputtelijke la met lintjes een passend oranje-rood strookje gevist. Het geheel is op een Craftkaart geplakt, nadat ik daar met bruine inkt en het dots stencil stippen op gesponst heb. 
Met dit meisje vliegen we alweer naar de laatste maand van het jaar. Vandaag is het de laatste dag van de november challenge en morgen begint een nieuwe..... 
Een fijne dag iedereen en bedankt voor de leuke reacties op de doorgedraaide pinguïns! 
Josje

Geen opmerkingen: