woensdag 3 december 2014

Multi stencil en Challenge

Met deze blogpost sla ik een paar vliegen in 1 klap.
Het is vandaag weer de eerste woensdag van de maand dus staan we weer op het Paletplein.
Deze keer o.a. met veel pakketjes linnen kaartkarton voor vierkante kaarten.
In januari staan we NIET op het Paletplein.

Dan mijn kaart ...
Deze doet meteen mee met de challenge van december
Eerst een A6 SB karton met Colorit pigment poeder en water bewerkt.
Daarna heb ik de buitenkant van de nieuwe multi circle stencil met masker tape op mijn achtergrond bevestigd.
Met Memento Tuxedo Black de grafische vormen van KIT 150 in en over het stencil gestempeld.
Memento laat zich goed verwijderen van het stencil.
Met chloor heb ik de kleur rondom de stempel afgezwakt.
Met een zwarte Sharpie fineliner heb ik de cirkel binnenin het stencil getekend.
Het stencil kan er nu af. 
Met behulp van de grootste ring van het stencil heb ik de lichte cirkel gemaskerd en de buitenkant met passende kleuren Distress inkt nog wat aangezet.
Ik heb wat rondjes van stencil circle 2 gebruikt en deze met een babywipe wat lichter gemaakt en met een fineliner dubbel omlijnt.
Nog een tekstje van de Einstein KIT erbij en mijn werkstuk was klaar.


Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Als altijd een geweldige kaart, maar ook superleuke nieuwe stencils!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een heel mooi opgebouwde kaart Ank! En wat een leuk spul is die Colorit Pigment Powder!! De nieuwste stencils zijn enorm gaaf...jammer dat ze er vorige week nog niet waren.

Unknown zei

Dank je wel voor je ontzettend leuke bijdrage aan de Stampinback card Challenge.

Ballie (Bennarda) zei

heel erg mooi je snapt wel dat ik donderdag de stencil wil. gr Ballie

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel mooi en die sheet staat toch nog op mijn verlanglijstje.
Rianne

Marianne zei

Mooi met deze kleuren...

Groetjes Marianne

Gerrina zei

Wat mooi hoe jij de vormen de sfeer laat aangeven! Leuke uitdaging weer! Groetjes, Gerrina