zondag 4 januari 2015

Art Journaling


Welkom in 2015!
Een nieuw jaar en ik heb een voornemen: ik ga uitzoeken wat art journaling nou eigenlijk precies is en of het iets voor mij is. Zie het als een nieuwe rubriek, eens per maand. Het hele werkproces staat op mijn eigen blog, met de foto's van begin tot de chaos aan het einde op mijn hobbie-plek. Hier zien jullie dan het uiteindelijke resultaat, het 'statieportret!
Ik heb gebruik gemaakt van Gesso, oranje en rode stains (ik heb geen sprays), zwarte inkt, het stencil Pie charts ( hmm, ik dacht dat het wielen waren), het silhouette van de stad staat op sheet 104B en de teksten vind je in kit 151
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Josje

2 opmerkingen:

Gerrina zei

Ik vind dat stencil ook lijken op wielen of raderen hoor... Lekker vrolijk geworden! Fijne zondag, Gerrina

Mag het een onsje minder zijn, zei

En ook zeker de moeite waard om even op het blog van Josje te gaan kijken om te zien hoe dit art journal tot stand is gekomen.