vrijdag 23 januari 2015

From me

Vandaag weer een kaart met het draakje van kit 151
Lekker gespeeld met pan pastels. 
Allereerst een laagje bruine pan pastels aangebracht op een correspondentiekaart. 
Met Versamark het losse draakje linksonder en -boven gestempeld. 
Met een groen kleurtje eroverheen gegaan.
Dan het andere draakje met bord gestempeld en gekleurd met een andere kleur bruin.
In het bord de tekst gestempeld met Versamark. Ook dat met groen bewerkt.
Daarna op een paar plekken stencil SB Flower & Leaves leggen. Daar met Versamark overheen gaan en  kleuren.
Nog even het slingertje gestempeld en als laatste een tekststempel gebruikt. Dit keer de typewriter van sheet 147A. Die heb ik niet op een acrylblok geplakt maar een beetje dubbelgevouwen in mijn hand gehouden en zo de Versamark op de kaart gestempeld. 
Ook dat weer kleuren.
Na elke stap wel alles gefixeerd want ik ken mezelf. Alles zou anders aan mijn handen zijn blijven plakken.

Net als het draakje kun je alle stempels (behalve de typewriter) vinden op kit 151.


 groetjes Henriëtte


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Leuk gespeeld met de pan pastels en stempels!

Henriëtte zei

ja Alie, was heel leuk om daar een paar kaarten mee te maken. Vorige week lekker mee bezig geweest.

Ballie (Bennarda) zei

Heel erg creatief Henriëtte, weer eens wat anders.
groetjes Ballie (Bennarda)