zondag 1 februari 2015

Een wit met gouden oldsmobile


voor mijn jarige zwager. 
De kaart ziet er bedrieglijk simpel uit, maar het was best lastig om hem te maken. Eerst heb ik SB-karton geverfd met 'rusty paper' van Viva decor, daarna de auto met witte Hero arts inkt gestempeld en de delen die ik goud wilde hebben met een penseel en Inka gold (ook viva decor, kleur gold) ingekleurd. Dit goed laten drogen en toen met behulp van de stempelliniaal de auto opnieuw gestempeld en wit geëmbost. Nu zijn ook hele kleine details voorzien van een goudkleur. (oeps, bij het inzoomen zie ik dat deze foto niet echt scherp is en de kaart is inmiddels weg. Maar dat detail houden jullie tegoed, komt deze week op mijn eigen blog te staan) Op dezelfde manier als de auto heb ik de tekst gedaan. Om de auto te gronden heb ik met naturel bister een oplossing gemaakt en met een penseel de ondergrond gekleurd, de schaduw extra aangebracht en onder de letters wat oplossing laten 'druipen'. 
Groetjes,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Unknown zei

Een prachtige kaart! In het echt nog mooier dan op de foto!!!