vrijdag 20 februari 2015

Oosters

Deze Geisha gestempeld met Stazon Black Jet op SB karton. 
Dat maskeren en de lampions stempelen en maskeren. 
De heuveltjes heb ik gemaakt met gescheurd maskertape en Memento inkt en voor de wolken heb ik stencil SB masking edge 1-2-3 gebruikt.
Nadat ik de maskers verwijderd heb, ben ik gaan inkleuren met Memento markers. Zo'n fijne stiften op SB karton. 
Het zand heb ik gewoon gesponst met Memento Desert Sand.
Kaartje weer gemat en op een dubbelgevouwen kaart geplakt. 

Alle stempels staan op sheet 118 Oosters  maar zijn ook los te koop. De lampions hebben nummer 118-13 en de Geisha heeft nummer 118-06.


groetjes Henriëtte

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een mooie warme tinten voor de dame en de wolkjes zien er gaaf uit! Fijn weekend, Gerrina

Mag het een onsje minder zijn, zei

Gave kaart Henriiette

Henriëtte zei

dank je wel dames! Fijn weekend!