zondag 12 april 2015

Master Chef


Een zuurtje, een bittertje, wat zout en wat zoets. Als fan van Master Chef hoor ik dat dagelijks. Toen ik een afdruk van dit stempel had gemaakt, moest ik daar dan ook meteen aan denken. Na het inkleuren heb ik het onderste deel van de kaart weggeknipt en de kaart op rood gemat. Toen ben ik via Google, afbeeldingen op zoek gegaan naar het Master Chef logo, dat in een word document geplakt achter de rest van de tekst. Omdat ik een laserprinter heb en transparanten die daar door kunnen, heb ik alles op zo'n transparant afgedrukt, daarna heb ik de flesjes met zwarte stazon op het sheet afgedrukt. 


 Met dun plakband heb ik de transparant op de rode kaart geplakt, goed zichtbaar op de detailfoto. Een super simpele kaart voor je eigen Master Chef of een uitnodiging voor een etentje!

Een fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: