donderdag 14 mei 2015

34 !!



 Voordeel van deze cijferstempels is dat ik al diverse verjaardagskaarten klaar heb voor de komende tijd!!

Voor deze kaart heb ik eerst 2 kleuren Adirondack op mijn craftsheet gedaan, klein beetje water erop en toen de kaart erop gelegd.
Daarna met blauw gestempeld en de cijfers met zwart.
De stelen en pluizen gekleurd met een mementomarker en daarna nog met een zilveren gelpen een stipje in de pluizen gezet.

De 34 negatief gemaskerd en de stempel van het ei erin gezet. Kijk maar even naar de link dan zien jullie wat ik bedoel met een ei!!!

Groetjes, Wiepke
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

6 opmerkingen:

akkina van steen zei

Hij is weer mooi Ank

Ballie (Bennarda) zei

frisse en vrolijke kaart.
groetjes Ballie (Bennarda)

Unknown zei

Dank je wel, maar ik heet Wiepke!

Annemiekescreatievekaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Annemieke

Mag het een onsje minder zijn, zei

Het zijn ook zulke kleine lettertjes he Wiepke hahaha.
Jammer als er alleen vluchtig naar een kaart wordt gekeken zonder ook even te lezen wat of wie er onder staat.

Gerrina zei

Mooie kaart weer! Die frisse kleuren passen helemaal bij het mooie weer (en een verjaardag...) Fijn weekend, Gerrina