donderdag 7 mei 2015

Hoera 85 jaar!


 Alweer 85 jaar zullen jullie denken. De moeder van Josje (zie blogpost zondag) is ook mijn moeder!!

De cijfers afgedrukt met stazon Ganache, gemaskerd en toen de bloemenstempel afgedrukt.

Op een craftsheet heb ik twee kleuren Adirondack gedaan, beetje water en toen de kaart erop gelegd.
Daarna de randen van de kaart in de andere kleur gedept.

De bloemen eerst ontkleurd en daarna ingekleurd met mementomarkers. Maskers verwijderd en in de 85 nog wat stippels gezet.

Voor mijn nichtje heb ik dezelfde kaart gemaakt maar dan in "jongere" kleuren!


 Hier heb ik de ondergrond wit gelaten en de 25 op gekleurd papier gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.

Groetjes, Wiepke

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

3 opmerkingen:

Ballie (Bennarda) zei

leuke kaarten Wiepke.

Confettiny zei

Mooie kaart die eerste, Wiepke.
Vooral de achtergrond vind ik erg fraai!

groetjes, Trix

zei

Me encantan :)