donderdag 27 augustus 2015

Meer stencils

 Waarschijnlijk hebben jullie al gezien dat er weer nieuwe stencils in de webshop staan, kijk maar eens hier! En kijk vooral naar de voorbeelden die er mee gemaakt zijn want die zijn heel verrassend.

Ik heb de stencils gemaakt om er bloemen mee te maken.
Eerst met potlood of de dunne punt van een memento-marker getekend. Daarna ingekleurd met mementomarkers en de achtergrond gesponst.
Een schaduwlijntje langs de bloemen en een tekst er op en klaar is de kaart!

Voor de roze bloem, ik vind het net een waterlelie, heb ik het stencil Multi Eye gebruikt, rietstengels en de tekst Just a Note.

Voor de tulpen heb ik stencil Multi Drop gebruikt en de tekst vind je hier.
Ik ben benieuwd wat jullie met deze stencils maken!! 

Groetjes, Wiepke
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.