zondag 13 september 2015

1,2,3,4 jaar


Eigenlijk was dit helemaal niet bedoeld als kaart. De achtergrond is een stukje papier waar ik stencils op afveegde na een eerste afdruk van de gelli plate. Omdat ik het effect leuk vond ben ik wat gaan proberen. Eerst het o zo leuke draakje uit kit 151 afgedrukt, ingekleurd en gemaskerd. Daar de bubbel-ovaal uit kit 155 overheen gestempeld en de druppels ingekleurd. De tekst 'jaar' komt uit kit 153. De ballonnen (ook kit 151) heb ik naast elkaar gestempeld, gemaskerd en dan de kleintjes erachter. Met lijm en glitter de ballonnen gekleurd en met een lijntje aan de draak verbonden. Ergens in een la vond ik transparante stikkers en daar heb ik de getallen op gestempeld, ze uitgeknipt en opgeplakt. Met de witte sharpie accenten getekend. Het stuk papier op maat gescheurd en op een restje roze papier geplakt. Door de lijm en de glitter plus het niet zo stevige papier is alles een beetje krom getrokken. Tja, zulke details merk ik pas op als het te laat is. 

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Gerrina zei

Deze is wel heel mooi voor een kinderkaart!! Wat zal het draakje leuk gevonden worden... Groetjes, Gerrina