zondag 20 september 2015

Gelli plate Hoera


Vorig jaar kreeg ik van Wiepke een zelfgemaakte gelliplate, maar die plakt nogal. Daarom heb ik een achtergrond geprobeerd te maken door eerst een stukje folie op de plate te leggen. Daarop heb ik een aantal laagjes verf aangebracht, met behulp van stencils structuren aangebracht en de lagen elke keer goed laten drogen. Als laatste heb ik een stevige laag lichte verf aangebracht en zonder die te laten drogen heb ik een stuk papier erop gelegd. De achtergrond plakte keurig aan het papier, maar liet niet los van het plastic. Daarom besloot ik dat maar te laten zitten. Ik heb de bloemen collage en de stippen van kit 155 afgedrukt en toen heb ik de kaart op maat gesneden. Oeps....toen liet het plastic folie ineens wel los en had ik een mooie achtergrond en een bestempeld stuk folie. 
Opnieuw heb ik de achtergrond bestempeld, een deel van de bloemen met een sharpie extra zwart gemaakt en met een witte sharpie accenten aangebracht. De tekst 'Hoera' van kit 153 gestempeld en met een zwarte pen de kaart gekaderd. 
Volgende week laat ik zien wat ik met het stukje folie gedaan heb.
Bedankt voor het kijken,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.