zondag 11 oktober 2015

Ritmische gymnastiek


Jaren geleden ben ik gastouder geweest voor de ritmische gymnastes die in Deventer kwamen voor het Alfred Vogel toernooi. Wat een genot was het om naar de uitvoeringen te kijken. Jonge meisjes die dansen met een bal, een hoepel, knotsen of een meterslang lint. Aan al die meisjes die uren en uren trainen voor deze prachtige sport, wil ik deze kaart opdragen.


Als eerste heb ik het meisje afgedrukt op SB-karton, haar ingekleurd en gemaskerd. Daarna heb ik met behulp van een stencil en modellingpasta de stippen aangebracht, de achtergrond ingekleurd en het lint getekend. Wat witte dylusion spray erover en met rode verf 'bloemen' in het gras geplaatst. In de jurk en om het meisje met witte sharpie accenten aangebracht. 

Tip: De Action is ons allen bekend en meestal kun je er voor weinig leuke dingen kopen. Helaas viel de modelling pasta erg tegen. Maar de muurvuller is wel heel erg super voor hetzelfde doel te gebruiken. Ik heb in deze kaart zowel de liquitex als de muurvuller van de Lidl gebruikt. En Mirjam vond toen bij de Action in het normale assortiment ook een goede oplossing!

Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Confettiny zei

Wat een leuke variatie, Josje!
En bedankt voor de tip over de muurvuller.