zondag 4 oktober 2015

Rouwkaarten


Je wilt het niet maar soms heb je ze nodig. En ik had er de afgelopen tijd veel te veel nodig. Voor beide kaarten heb ik wit papier met linnenstructuur gebruikt en een hele oude tekst (sheet 21). De bloemen komen uit kit 155, ik heb ze met zwarte distress afgedrukt en na even drogen met de blenderpen ingekleurd. 


Voor de tweede serie kaarten heb de handen van het Michelangelo sheet gebruikt. Symbolisch, maar ook meer geschikt bij het overlijden van een man, vond ik. Deze afdruk heb ik met charcoal van Hero Arts gemaakt, een kleur die net geen zwart is. 

Dan nog een tip:


Voor mij is het altijd een groot probleem om de rest van de kaart, schoon te houden. Bij de eerste kaart had ik meteen alweer vlekken op de binnenkant zitten. Daar heb ik het volgende op gevonden: het plastic zakje waar het papier in zat heb ik half open geknipt, daar de kaart in gedaan en toen vastgeplakt. En jawel, de kaarten bleven toen schoon. 
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: