zondag 29 november 2015

Een lichtpunt in donkere dagen


Op een stuk SB-karton de lantaarn van sheet 42 afdrukken met Stazon, de blaadjes nog een paar keer extra. Het tekststempel (een custom laserstempel, verkrijgbaar via de webshop) afdrukken en zowel de lamp als de tekst maskeren. Het hert van kit 156 afdrukken en met een lakstift het gewei en de oren omlijnen. De achtergrond met vintage photo distress inkt sponzen, waterdruppels erop sproeien en deppen. De boom (zelfgemaakt met een Tim Holtz die en foam) afdrukken met Stazon, bijkleuren met een groene stift en met witte verfstift de sneeuw tekenen. De maskers verwijderen en de lamp plus de sterren inkleuren. 
Ik hoop met deze tekst mensen die het in deze tijd moeilijk hebben toch een steuntje te kunnen geven.
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Lucy zei

Ik vind deze tekst een goede oplossing voor dit probleem. De laatste maanden al drie vrij jonge mensen overleden en een oom van me. Ik worstelde ook met het idee dat mijn wensen wel toepasselijk moeten zijn voor een schrijnende situatie. Hartelijk dank Josje. Erg mooi resultaat!