zondag 27 december 2015

Let's party het jaar uit......


Versie 1: Met versamark het grote achtergrondstempel uit kit 156 langs de randen afdrukken en laten drogen. De vlaggetjes, krullen, balonnen en tekst uit kit 151 met zwart afdrukken. Met een kleurspray, hier distress abandoned coral, de gestempelde hoeken sprayen. De vlaggetjes, tekst en ballonnen inkleuren, bijvoorbeeld met een stift. Als je heel goed kijkt zie je vooral in het midden nog iets terug van het achtergrond stempel. Tijd voor versie 2:


Bijna hetzelfde verhaal. Hier heb ik een op mijn tafel liggende kersthanger gebruikt om een strakker centrum te krijgen. Ook heb ik de Versamark langer laten drogen en heb ik niet gesprayd maar gesponst met dezelfde kleur inkt. Nu is het achtergrondstempel prima te zien, maar in plaats van de inkt te 'resisten' neemt het de inkt extra op! 
En nu wat 'bloopers':


Dat je één keer op zijn kop stempelt, dat kan. De tweede keer begon ik prima, de kersthanger hangt keurig naar beneden, maar helaas ging ik weer de fout in. De vlaggetjes hingen op zijn kop... Maar eigenlijk vind ik de kersthanger op zijn kop veel mooier! 
Op de eerste twee foto's zie je het probleem niet, maar zo verzenden kan natuurlijk niet. De oplossing is uitsnijden en op een nieuwe kaart plakken. 
Dit is mijn laatste bijdrage aan het blog dit jaar, ik wens jullie allemaal een veilig en (wat mij betreft heel ontzettend erg) rustig oudjaar en een goed begin van 2016!
Josje


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: