zondag 20 december 2015

Only paper


Sommige dingen wil je hebben en gebruik je weinig tot soms zelfs nooit. Dat is met de hier gebruikte Sizzix-die het geval. Maar toen ik het stempel van het prachtige hert had, moest ik er mee aan de gang. Eerst heb ik het hert afgedrukt op SB-karton, ingekleurd met bruine distress inkt en uitgeknipt. Daarna heb ik van heel speciaal, lang geleden gekregen, goudkleurig karton de ornamenten gestanst. Het schild en de krans heb ik met groene 'rub on' gekleurd, de strook met 'smile' (ook uit kit 156) heb ik goud voor gebruikt. Voor de muur heb ik een kaart van SB karton rood gesponst, met het muur stencil heb ik nog een keer rood in de stenen gesponst en daarna het stencil iets verschoven en met een babywipe wat inkt verwijderd. Ik heb alleen de smalle rand en dat ging prima. Tot besluit heb ik alles op en in elkaar geplakt en dacht ik met een glimlach: dit hert ligt met kerst niet op een bordje!

Fijne kerstdagen iedereen!
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: