zondag 3 januari 2016

Paarse wol


Wat een bijzonder sheet zit in kit 157. Aan de ene kant  een man die zich heel gewillig voor van alles laat gebruiken plus wat klusspullen, ook meestal een mannen ding. De andere helft zijn achtergrondstroken, afdrukken van vooral vrouwendingen: stukje Aida borduurstof, halve kruissteken, een boord van één recht en één averecht en draadjes wol. Die laatste strook heb ik vandaag gebruikt en met paarse distress inkt om en om afgedrukt op SB karton. Na heel goed drogen heb ik de bloem  uit kit 153 met versamark afgedrukt en wit geëmbost. Met een natte penseel (gewoon nat van water) heb ik de bloem 'ingekleurd': door het water lost de distressinkt op en wordt de achtergrond lichter. Tot besluit ben ik met een paarse viltstift langs de buitenkant van de bloemen gegaan. Misschien zet ik ooit nog een tekst op de kaart, maar op dit moment weet ik niet wat. 
Voor wie, net als ik, weten wil wat de achtergronden zijn: Sateprikkers 2 keer, aïda stof, halve kruisjes, gebreide boord, wol en jeansstof (van links naar rechts)
Zo, dat was de eerste kaart van 2016 voor mij, ik wens jullie een jaar vol stempelplezier en hoop dat wij op ons blog weer voor een beetje inspiratie kunnen zorgen!
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: