woensdag 25 mei 2016

Wonderful

 Voor deze kaart heb ik op stukje gewoon stempelpapier gele aqua tint inkt met een kwast aangebracht. Hierop heb ik het script uit kit 129 met zwarte stazon gestempeld. Daarna met een pastel gele Fresco Paint een dunne doorschijnende laag aangebracht. Van sheet 20 : verassing heb ik de sterren en de bloem  met een gele distress inkt getempeld. De streepjes langs de randen komen uit kit157. De Citroen schijfjes uit de nieuwe kit heb ik met dezelfde gele distress inkt op een stukje aquarel papier gestempeld en hier met potlood wat grijze accenten in aangebracht. Deze heb ik uitgeknipt en op de kaart geplakt. Ik ben wel verrast dat je met een stempel van een schijfje citroen een dergelijk resultaat kan bereiken.  De kaart is gemat op zwart en geel.
Groetjes Mirjam.

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: