zondag 10 juli 2016

stadstrand


Het maken van deze kaart heeft me veel plezier gegeven. Op stevig wit papier heb ik de figuurtjes en emmer van sheet 105 gestempeld en ingekleurd met potlood. Daarna heb ik ze uitgeknipt. Op een stuk blauw papier (maat zie foto hieronder) heb ik de skyline van sheet 104 met zwart gestempeld. De Eiffeltoren paste er niet op, die heb ik met een los stuk papier achter de kaart geplakt. Op de achtergrond heb ik eerst gesponst met tumbled glass en daarna in de rivier met blauwe en witte pen de beweging van het water getekend. Het laatste onderdeel was een stuk beige papier waar ik bruine stippels op gemaakt heb en wat ik langs de waterkant gescheurd heb. De tekst komt ook van sheet 105 en is gestempeld met dessert Sand van memento. Toen alle onderdelen klaar waren heb ik ze met lijm op de juiste plek geplakt. 


Ik vond de foto's met de maten nog


Dit is de kaart voordat het beige papier erop geplakt is.
Volgens de weermensen is het vandaag zo'n stranddag, ik hoop het wel! In elk geval een fijne dag gewenst.
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: