woensdag 10 augustus 2016

Flowers



De achtergrond is een restje papier waarmee ik steeds de inkt van mijn craftsheet opneem als ik aquatints heb gebruik. Soms ontstaan dan weer mooie achtergronden die nu dus een basis vormen voor deze kaart. In de rechterbovenhoek heb ik de nieuwe achtergrond stempel met zwart geembossed. Het patroon links onder is een stans van Tim Holtz en is op de achtergrond geplakt.. De bloemen van sheet 118 heb ik op een los papiertje gestempeld en ingekleurd met aquamarkers. Hierna heb ik ze uitgeknipt en langs de rand van de stans opgeplakt. De tekst op een los papiertje gestempeld en uitgeknipt. Kaart gemat op een paarse ondergrond
Groetjes Mirjam

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Gery zei

Ziet er prachtig uit en bedankt voor je uitleg.
Vroeg me al af hoe je die bloemen op die donkere ondergrond had gekregen.
Weet ik dus nu.
Ontzettend mooie kleuren bij elkaar, Mirjam.