zaterdag 10 september 2016

Dance





Het
Het thema van de challenge is zang en dans. Hoe mooi is daar de ballerina uit kit 155 voor. Toch ook nog steeds een van mijn favoriete stempels. Net als velen van jullie dep ik overtollige inkt meestal op met een stukje keukenrol. Ergens op een blog kwam ik tegen dat ze de bovenste laag als ondergrond op een kaart gebruiken. Dat heb ik hier ook gedaan. Ik heb het met een gel medium op de kaart gelijmd. De rimpels heb ik met een neocolor krijtje nog wat geaccentueerd. Hierop in de linker onder hoek en rechts boven de achtergrond stempel met zwarte embossing poeder aangebracht.  Met een stencil de swirls met structuurpasta toegevoegd en deze gekleurd met lindy's spray. De ballerina en de tekst op apart papier gestempeld, ingekleurd en op de kaart geplakt. Een paar muzieknootjes getekend en ook op de kaart geplakt.  De kaart gemat op zwart en oranje ondergrond.
Groetjes Mirjam
 
 
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Trix zei

Het is een ontzettend mooi en kleurrijk geheel zo, Mirjam!
Ik gebruik ook wel eens zowel gebruikte keukenrol als babydoekjes als achtergrond op een kaart of ATC.
Het geeft een heel leuk effect, vind ik.

groetjes, Trix