maandag 12 september 2016

Oud oranje

Voor deze kaart heb ik een achtergrondje gebruikt dat ik lang geleden eens gemaakt heb.
Het is distress inkt op aquarel papier.
Ik heb het op maat gesneden en dan de bollen achtergrond er op gestempeld met Stazon.
Vervolgens heb ik met water de kleur ontrokken in de bollen.
Was een beetje verbaast dat dit nog zo makkelijk ging, het achtergrondje ligt er echt al een paar jaar.
Dan met stiften de banen in de cirkels om en om ingekleurd.
En in de banen die niet gekleurd zijn ingekleurd met een wink of stella clear marker.
Voor de tekst heb ik uit wit papier de tekst drie keer uit gestanst en op elkaar gelijmd
Als laatste een zwarte rand om de kaart getrokken en op een witte kaart gelijmd.

Groetjes


Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: