zondag 11 september 2016

Proficiat x 2


Voor deze kaart heb ik een stuk schilderstape op een kaart van SB-karton geplakt. Met Distress stains sprays heb ik de kaart gekleurd en laten drogen. Met de misti heb ik aantal keren het floral achtergrond stempel uit kit 161 met zwart afgedrukt. Daarna heb ik dit stempel op een kladpapiertje afgedrukt om hem schoon te maken. Toen heb ik de tape verwijderd en de tekst van sheet 111 ook met zwart gestempeld.  Eigenlijk was de kaart toen klaar. Maar....


ik moest iets aan de rommelige randen doen. Met het stempel was het niet gelukt om rechte randen te krijgen, maar met een sharpie voor de dikke en een fineliner voor de dunne lijn lukte het wel. En toen was ik tevreden.
Fijne dag,
Josje

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: