zondag 18 september 2016

Schoonmaakkladje


Weet je nog, dat kladje van vorige week? Waar ik het restje zwarte inkt op had afgedrukt om het stempel schoon te maken? Dat is dit vel. Nou zat het stempel nog in mijn namaakmisti en ik kon dus nog op precies dezelfde plek een afdruk gaan maken. Daarvoor heb ik het stempel met drie kleuren distress be-inkt en nogmaals over de zwarte afdruk gedrukt. Ik heb de inkt even laten drogen en toen met een billendoekjes ligt over het papier geveegd. Ik vond het resultaat leuk genoeg om het als kaart af te maken. Met een stansje van de action (ja, ze doen het nog goed ook, die bijna gratis dingen!) heb ik de labels geponst. Hierop de tekst van sheet 140A en B met Versamark  afgedrukt en wit geĆ«mbost. Het papier op maat gesneden, het is groter dan A6, en op een steviger kaart geplakt. 
Ik zou zeggen, probeer ook eens iets anders! Gewoon doen...
Fijne dag,
Josje
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

Geen opmerkingen: