zaterdag 8 oktober 2016

Happy Place



De uitdaging van oktober is een tekst van stampinback te gebruiken. Ik maakte deze kaart met een tekst van de sheet die we als team hebben gekozen. Dit is ook een tekst die ik zelf graag in de kit wilde. Op een acryl blok heb ik twee kleurtjes distress inkt langs de randen aangebracht. Dit een beetje beneveld met water en op een stukje watercolour papier gedrukt. Hierop heb ik met Stazon de vogeltjes en de tak met besjes uit kit 141 afgedrukt en deze met de Faber Castell potloden ingekleurd. Met wat donker paarse waterverf accent onderlangs de takjes aangebracht. Als laatste de Tekst van Sheet 162 aangebracht. De kaart gemat op zwart, en roze en een witte onderkaart.
Groetjes Mirjam.
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Betty Mulder-van Hasselt zei

Ik vind hem helemaal geweldig!