zaterdag 5 november 2016

Favoriete stempel challenge


Voor de challenge op onze FB groep " gebruik je favoriete SB stempel"
Jeetje, die heb ik natuurlijk zoveel ! meer dan er op 1 kaart passen.
Natuurlijk zijn de laatste stempels altijd favoriet, in dit geval een olifant.
Maar ook de ballerina blijft een lieveling net als de simpele cirkel eromheen.
Maar mijn echte all time favorite is toch wel de postcard stempel waar ik vaak maar een klein stukje van gebruik, maar natuurlijk ook de klaprozen, kleine pijl symbolen, het ratje en niet zo heel opvallend maar heel vaak gebruikte spettertjes stempel rechtsboven op de kaart.
Eigenlijk ben ik maar een mazzelkont dat ik zoveel SB stempels heb...

Groetjes Ank
Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

Unknown zei

Ja, daar bof je echt mee.