zaterdag 12 november 2016

Favoriete stempel



 De challange van November is gebruik je favoriete stempel. Als jullie mijn blogs van Stampinback een beetje volgen zal de keus van de stempels geen verassing zijn.Voor deze kaart heb ik eerst met een tandenborstel een paar vegen groene PaperArtsy verf aangebracht. Hierna sommige witte plekken bedekt met de micro glaze van Tim Holtz om te voorkomen dat deze de inkt opnemen. Op mijn craft sheet distress Peacock Feathers gedept en hier de kaart door gehaald. Op een paar plekken met de Peacock Feathers het script van kit 129 gestempeld. Onderaan de kaart de harten van sheet 119 gestempeld en deze ingekleurd met Faber Castell. Het vogeltje komt uit dezelfde kit. Deze samen met de ballerina uit kit 155 op een los papiertje gestempeld en ingekleurd. De vogel en de ballerina op de ondergrond gelijmd en met een neocolor krijtje een schaduw gegeven. Ook wat witte accenten aangebracht met een gel pen. Als laatste heb ik getwijfeld of ik wel een tekst zou toevoegen omdat ik de kaart zonder tekst eigenlijk al wel mooi vond. Maar vanwege de favoriete stempels toch maar een tekst aan het geheel toegevoegd. Deze komt uit de nieuwste kit 163 en beloofd ook een van mijn favorieten te worden, gewoon omdat hij zo schattig is.
Als laatste de randen gesponst en de kaart gemat op een zwarte ondergrond.
Fijne dag, groetjes Mirjam

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.