dinsdag 1 november 2016

Geniet van het circus


Het wordt misschien een beetje saai maar ik ben zo weg van deze olifanten !
Met dezelfde slingers als vorige week maar nu heb ik ze gebruikt als rand voor mijn circus tent.
De blokkenbal is al een oudje en te vinden op een full sheet.
Nadat ik alles gekleurd had met dye markers heb ik Distress Vintage photo over de hele kaart gesponsd.
Heel lichtjes en naar de hoeken toe wat meer.
Op de uiterste hoeken en randjes heb ik nog Black Soot gesponsd.
Zo hier en daar de kaart weer wat opgelicht met een vochtig baby lotion doekje, wat op SB karton prima werkt. 
Let op dit gaat niet op een poreuze papier soort.
De tekst heb ik in reepjes gesneden, opgeplakt en toepasselijk met nietjes vast gezet.

Groetjes Ank

Wij vinden het leuk als je een berichtje voor ons achterlaat.

1 opmerking:

maria's knutselplezier zei

Super mooi en mooie spreuk!!

Groetjes
Maria